Seuran vauhdittomat hyppykisat ja seiväskisat sunnuntaina 28.12. ja muita tulevia hallikisoja

20.12.2014

Joulun pyhien jälkeen on hyvä aika aloittaa kinkunsulattelun jatkoksi hallikisakausi 2014-2015. Sunnuntaina 28.12.2014 klo 13:00 alkaen järjestetään perinteiset Seuran vauhdittomat hyppykisat. Lajina on vauhdittomien hyppyjen 3-ottelu: korkeus, pituus ja kolmiloikka. Kokoontuminen ja ilmoittautuminen ennen kisan alkua B-hallissa korkeus/seiväshyppypaikan takana.

Samana sunnuntaina klo 16:00 alkaen järjestetään ensimmäinen kolmesta hallikauden seiväskisasta. Näissä kisoissa on hyvä tutustua harvemmin kisattuun lajiin. Kisapaikkana on B-hallin seiväsyppypaikka.

Lisätietoa näistä ja muista kauden hallikisoista löytyy tapahtumat-osiosta oheisen linkin takaa.

2015

Laittakaapa urheilijat nämä hallikisat kalentereihinne. Samoin vanhemmat ja muut tukijoukot, teitäkin tarvitaan näissä kisoissa kannustamaan ja toimitsija-apuna kisojen läpivienneissä. Lisätietoa kisoista valmentajilta, näiltä sivuilta ja sähköpostitse.