Tammikuun alkupuolen hallikisoja: Hippohallit lauantaina 10.01 ja HämSYm Halliseuraottelu lauantaina 17.01

1.1.2015

Ennen omia talvikauden hallikisojamme järjestetään Pirkkahallissa tammikuussa kaksi merkittävämpää hallikisaa. Kaikki kynnelle kykenevät TUrrelaiset mukaan Hippohalleihin lauantaina 10.01. Seura maksaa jäsentensä osanottomaksun kisoihin, kunhan ilmoittaudut ohjeiden mukaan tiistaihin 06.01 mennessä seuran sivujen kautta.

Tästä viikko eteenpäin järjestetään HämsYn Halliseuraottelu lauantaina 17.01, johon nimetään seuran edustusjoukkue. Tässä ottelussa kisaa  nuorisopisteiden perusteella HämSYn 10 kärkiseuraa. Tavoitteena on, että mahdollisimman moni urheilijanalku olisi käytettävissä seurajoukkueessa kun kutsu käy, oli laji mikä tahansa.

Lisätietoa näistä kisoista valmentajilta ja valmennusryhmien kalentereista. Alustavat aikataulut kisoihin löytyvät Kilpailukalenteri.fi’stä.

Perinteiseen tapaan HämsYn halli-seuraottelussa kullakin osallistujaseuralla on tietty toimitsijavastuu. TU-38lla on vastuulla yhdessä Valkeakosken Hakan kanssa N17, M17 ja T15 Pituuskisat. Tähän tarvitsemme ~4...5 reippaahkoa toimitsijaa (mittaan, lanaan, kirjuriksi...). Vanhemmat / huoltajat, ilmoittakaa valmentajille tai allekirjoitaneelle, jos olette käytettävissä näihin tehtäviin.

Huom. Tarkistakaapa urheilijat/huoltajat että vuoden 2015 jäsenmaksut / lisenssit ovat kunnossa, niin saadaan ilmoittautumiset hoidettua ongelmitta ja vakuutukset ovat voimassa. Tarvittaessa kysykää aiheesta lisää valmentajilta.

Oikein Hyvää Uutta Vuotta 2015!