TU-38 HämSYn halliseuraottelussa hienosti kolmantena

18.1.2015

Viime lauantaina HämSYn hallisuraottelussa nähtiin nuorilta urheilijoiltamme tukuttain hienoja suorituksia ja venymisiä. Moni uusi henkilökohtainen ja/tai kauden ennätys näki päivänvalonsa. Olemalla laajalla rintamalla kisassa mukana palkintona oli hieno kolmas sija hämäläisten seurojen nuorisokisassa. Hämäläiset seurat ovat olleet viimevuosina hyvin edustettuna kesäisen Vattenfall-seuracupin kärkisijoilla, mikä kertoo paljon myös HämSyn seuraottelun tasosta. Vastuullamme olleet pituuskisat saatin hienosti vedettyä läpi yhteistyössä Valkeakosken Hakan kanssa. Kiitokset tästä kaikesta urheilijoille, valmentajille, toimitsijoille ja kaikille kannustajille.

Harjoitusten jatkuessa myös seuravia kisoja on tiedossa. Ensi viikonloppuna lauantaina 24.01 järjestetään Pirkkahallilla seuramme toinen Halliseiväskisa tälle kaudelle. Nyt on hyvä mahdollisuus kokeilla harvemmin talvella ja kesälläkin kisattua lajia. Lisätietoja Siltasen Panulta (0400 648 547) ja valmennusryhmien vetäjiltä.

Seuraavat seuramme "eikun-mukaan-vaan"-kisat järjestetään helmikuun alussa. Sunnuntaina 01.02 on Hallijuoksut ja seuraavana lauantaina 07.02 järjestetään Pirkanmaan Avoimet 17-19-22v hallikisat. Hallijuoksuissa on sarjavalikoimaa laajemmaltikin. Jälkimmäisiin kisoihin 17v- sarjaa kolkuttelevat nuoremmatkin urheilijat voivat tulla rohkeasti mukaan. Muistattehan, että seuramme omat kisat ovat jäsenillemme ilmaisia. Käykää tarkistamassa kisaohjelmat ja eikun nimiä listaan.