TJIG:ssä ennätyksiä monella rintamalla.

11.3.2015

Viime viikonloppuna lyötiin TJIGssa taas ennätyksiä rikki urakalla. Sen lisäksi että kisoissa oli kaikkien aikojen osanottajaennätys, niin myös Turrelaiset tekivät rikkoivat ennätyksiään kilpasiskojen- ja veljien kanssa, jotka olivat saapuneet kisaamaan Pirkkahallille ympäri maata. Seurastamme lähti kisapäivinä kisahumuun mukaan yhteensä 27 sisulisäurheilijaa. Jotkut keskittyivät yhteen lajiin ja jotkut suorittivat viikonlopunaikana kunnon miniottelun 3..4 lajin valikoimalla. Suuressa kisassa jossa jännitystä ja tohinaa ympärillä riittää ja jossa suoritusten väli voi olla pitkäkin, voi olla tyytyväinen jos pääsee lähelle tai jopa ylittää oman ennätyksensä.

Enna ja Viivi T11 sarjassa onnistuivat tekemään ennätyksensä kaikissa osallistumissaan 4. lajissa. Muita 4. lajin urakoineita olivat Arttu, Jussi, Emmi, Stiina ja Janika. Lisäksi, jos näissä kisoissa yltää kymmenen parhaan joukkoon, tuli ennätys tai ei, niin voi olla myös erittäin tyytyväinen suoritukseensa. Tällaisiin saavtuksiin päsivät mm. Serafiina T11 1000metrillä, Emmi T15 korkeudessa, Anssi P12 kuulassa ja kiekossa, Julius P13 1000 metrillä, Arttu P14 60m aj, 300m ja 300m aj. sekä Veikka P14 300 metrillä. Eikä pidä unohtaa P15 4x100m viestijoukkueen 5. sijaa.

Hienoa oli myös se, että suurista kisoista huolimatta uskaltauduttiin kokeilemaan hieman harvemmin kilpailtuja lajeja, kuten 3-loikkaa ja aitajuoksuja. Aitajuoksuissa Artun ohella kaikki tytöt näyttivät mallikasta aitomista joka lupaa hyvää tulevan kesän kisoihin.

Vielä yhdet hallikisat olisivat edessä eli HämSYn Hallihuipentuma järjestetään maaliskuun lopussa sunnuntaina 29.03. Tänne kaikki kynnelle kykenevät mukaan edustamaan seuraamme tässä sisulisäikäisten hallkauden piirin huipentumassa. Viestin lisäksi on mahdollisuus valita lajiohjelmasta kaksi henkilökohtaista lajia. Kaikki rohkeasti mukaan täydellä lajivalikoimalla. Lisätietoa valmennusrymien vetäjiltä.