Seuraavana tavoitteena Vattenfall-SeuraCup osa 1 Lempäälässä keskiviikkona 10.06

24.5.2015

Aurinkoinen keli suosi sunnuntain Nuorison Kirmaisuja Hervannan Keskusurheilukentällä. Kisan tulokset löytyvät Tilastopaja.fi lisäksi myös seuran nettisivuilta muutama kisakuvalla höystettynä. Kiitokset kaikille mukana olleille.

Seuraavana tavoitekisa kaikille nuorimmille Turrelaisille mukaan lukien 17-v sarja on Vattenfall SeuraCup, jonka osa 1 järjestetään Lempäälässä Hakkarin kentällä keskiviikkona 10.06 klo 18:00 alkaen. Tämä on erityislaatuinen joukkuekisa seuroille. Eri ikäluokille on kahdessa osakilpailussa ja myös finaalissa pikamatka, hyppy, heitto, pitkämatka ja myös viesti. Tavoitteena seuroille on saada mukaan mahdollisimman moneen lajiin edustaja. Tämä tarkoittaa, että kutsu seuran edustajaksi voi käydä lajiin kuin lajiin ja vieläpä ylempään ikäsarjaan.

Jos osakilpailun lajeihin on saatu edustajat, niin suositus on, että kussakin lajissa on korkeintaan kolme edustaja. Kuitenkin vain yksi edustaja seurasta voi saada kustakin lajista pisteet.

Eli olkaapa kuulolla valmennusryhmissä tähän kisaan liittyen. Valmentajat kokoavat Turre-joukkueen ja on kokonaisuuden kannalta tärkeää että olette käytettävissä Lempäälän Hakkarissa tässä kisassa maksimipistemäärän saavuttamiseksi. Seura ilmoittaa Turre-joukkueen keskitetysti.

Lähempänä kisaa selviää myös mikä laji tulee meidän Turrelaisten toimitsijavastuulle. Palataan myös tähän myöhemmin.

Joukkueterveisin,

Jukka, pj