Nyt kävellään! PM rata- ja sisulisäkävelyt tiistaina 14.07 Hervannassa

7.7.2015

Nyt on aika laittaa kädet heilumaan, keskivartalo notkeaksi ja tossua lennokkasti tossun eteen. Ensiviikolla tiistaina 14.07 järjestämme pm rata- ja sisulisäkävelyt Hervannan Keskusurheilukentällä klo 17:30 alkaen. Näihin kisoihin kutsutaan kaikki mukaan kokeilemaan ennakkoluulottomasti tätäkin lajia! Tämä laji sopii kaikille, joko osana yleisharjoittelua ja joku voi löytää tästä "oman lajinsa" jossa pyrkii kehittymään tavoitteellisemminkin.

Ennen ensiviikon kisaa vakioharjoitusten yhteydessä järjestetään vielä halukkaille opastusta lajin perusteihin Stenroosin Jonnan johdolla. Kysykää tarvittaessa valmennusryhmien vetäjiltä lisää tietoa aiheesta. Eilen maanantaina muutaman perusharjoituksen jälkeen homma näyttikin sujuvan jo sangen mallikkaasti.

Ilmoittautuminen (ilmainen seuramme jäsenille) tähän kisaan tapahtuu valmennusryhmien nettisivujen linkin tai suoraan www.kilpailukalenteri.fi kautta perjantaihin 10.7 klo 24:00 mennessä. Ennakkoilmoittautumista suositellaan ehdottomasti. Tämä helpottaa kisajärjestelyjen suunnittelua ja viimeistelyä kisapäivänä. Tarvittaessa lisätietoa ilmoittautumisesta valmennusryhmienvetäjiltä.

Jos kannustus-/kotijoukoista olisi käytettävissä vapaaehtoisia henkilöitä toimitsijatehtävissä (tuomarilähetit, maalialueen vastaanottajat, kierroslaskijat, kisatoimisto), niin laittakaapa ilmoitusta allekirjoittaneelle tai valmennusryhmien vetäjille.

Mainittakoon vielä, että Jonna Steenroos, Maija Marttila ja Lotta Pere edustivat mallikkaasti seuraamme naisten 3x3000m kävelyviestissä viime viikonloppuna sangen menestyksekkäissä SM-viesteissä Seinäjoella. Sijoitus oli kuudes mistä saatiin seuralle myös Kalevanmalja pisteitä. Kuten aiemmassa viestissä mainitsin, TU-38lla on kunniakkaat perinteet pm- ja myös SM-kisatasolla vaalittavana myös tässäkin lajissa.

Jukka, pj