Toimitsijakoulutuksia ja kisoja toukokuussa.

1.5.2016

Järjestämme yhdessä KU-68 kanssa toimitsija- ja lajijohtajakoulutuspäivät. Paikkana on Kyötikkälän Urheilukentän kahvio Kangasalla ( Lätsä-Pekan tie 21, 36200 Kangasala). Kouluttajana toimii SUL:n kilpailuvaliokunnan puh.johtaja Pasi Oksanen. Ajankohdat ovat seuraavat:

-Toimitsija/Tuomarikoulutus to 19.5 klo 17:30 ja
-Lajijohtajakoulutus ti 24.5 klo 17:30

Toimitsija/tuomarikoulutukseen riittää, että on asiasta kiinnostunut. Lajijohtajakoulutukseen edellinen kurssi pitää olla suoritettu.

Järjestämme vuosittain useampia merkittäviä alueellisia ja kansallisia kisoja. Olemme saaneet kisoistamme erittäin hyvää palautetta. Näkyvyyden lisäksi kisojen järjestäminen on urheiluseurallemme luonteva tapa hankkia varoja toimintaamme.

Tavoitteenamme on, että jokaisesta valmennusryhmästä tulee vähintään kaksi toimitsijaa ensimmäiseen koulutukseen ja vähintäinkin yksi jatkokoulutukseen. Useampikin saa tulla. Koulutus sopii myös urheilijoille 14...15 sarjalaisista vanhempiin. Ja ne kenellä yo. kortit jo on, ovat tervetulleita päivittämään tietojaan.

Tarjoilujärjestelyjä varten pyydetään ilmoittautumaan valmennusryhmien vetäjille tai allekirjoittaneelle tiistaihin 17.05 mennessä.

Kesäkisaterveisin,

Jukka

PS. Muistakaa ilmoittautua toukokuun kisoihin ajoissa: lauantai 07.05 kiekko/moukari, sunnuntai 08.05 kuula/keihäs + äitien höntsäheitot ja sunnuntaina 29.05 Nuorison Kirmaisut. Kaikki kisat jäjrestetään Hervannan Keskusurheilukenällä. Omiin kisoihimme osallistuminen on ilmaista seuramme jäsenille.