Nyt Tapahtuu: Vattenfall SeuraCup II Nokialla 09.08, Sisulisäviestit Forsassa 13.08 ja Rion Olympialaiset

5.8.2016

Loppukesän kilpailukausi on parhaimmillaan. Seuraavina tärkeinä TU-38 kisoina ovat Vattenfall SeuraCup II-osaottelu Nokialla ja Sisulisäviestit Forsassa. Niin, ja Rion Olympialaisetkin ovat alkaneet ja niitäkin on mukava seurata jos muulta puuhastelulta ehtii.

Vattenfall seuracupin II osakilpailu käydään Nokialla 9.8.2016 klo 18.00 alkaen. Vielä kaikki halukkaat ehtivät mukaan, vaikket olisi vielä ilmoittautunut. Vahvista kuitenkin osallistumisesi tiistaihin mennessä valmentajille tai Elinalle (saari.elina@gmail.com / 040-5445338)

Sisulisäikäisten (T/P 9-15) pm-viestit kisataan Forssassa lauantaina 13.8 klo 11.00 alkaen. Kilpailuihin järjestetään joukkueyhteiskuljetus. Varmista että olet käytettävissä myös tähän kilpailuun, mielellään su 7.8 mennessä. Tarvitaan mahdollisimman paljon varmistuksia, jotta saadaan muodostettua mahdollisimman monta joukkuetta, tarvittaessa ikäluokkia yhdistelemällä.

Ensikesänä SM-viestit järjestetään Tampereella ja toivottavasti saadaan näistä juoksijoita koottua T/P 14...15 ja N/M17-sarjaan joukkueet osallistumaan näihin karkeloihin.

Kisaterveisin,

Jukka, TU-38 pj
(Nyt Nuorten SM-kisoissa Lappeenrannassa, pe-su 5...7.08)