Hei me heitetään, kerran vielä: Seuran Avoimet mestaruusheitot la-su 01..02.10.2016

29.9.2016

Tulevana viikonloppuna kisataan 2-päiväiset Seuran Avoimet Mestaruusheitot. Lauantaina heitetään kiekkoa ja moukaria Pirkkahallin heittopuistossa klo 11:00 alkaen. Sunnuntaina vuorossa ovat kuula ja keihäänheitto Hervannan Keskusurheilukentällä alkaen myös klo 11:00. Tsekkaa tarkempi aikataulu Kilpailukalenteri.fi'stä ennakkoilmoittautumisen päätyttyä torstaina 29.09.

Myös toimitsijoita tarvitaan molemmille päiville. Lauantai on pitkä päivä joten osapäiväiset toimitsijasuorituksetkin ovat erittäin tervetulleita. Sunnuntaina meillä on käytössä samanaikaisesti 3 suorituspaikkaa eli tarvitaan noin parikymmentä tarkkaavaista toimitsijaa välineiden palautukseen, mittaukseen ja kirjurihommiin. Myös puffetti on paikalla. Ilmoittautukaa hommiin joko valmennusryhmien vetäjille tai suoraan allekirjoittaneelle spostitse tai tekstarilla.

Huom. Olemme starttaamassa lokakuun kerran viikossa kokoontuvaa heittäjien tehoryhmää, jonka vastuuvalmentajaksi on lupautunut erittäin kokenut ja meritoitunut Tapio Tuohino. Tapio on mukana kisoissa sunnuntaina Hervannassa, jolloin asiasta kiinnostuneet voivat keskustella Tapion kanssa aiheesta tarkemmin.

Vielä saa heittää!

Jukka