Jäsen ja harjoitusmaksut-tiedote päivitetty kaudelle 2016-2017

13.10.2016

Alkaneelle kaudelle 2016-2017 päivitetty jäsen- ja harjoitusmaksut-tiedote löytyy linkin takaa.

Jäsen- ja harjoitusmaksuilla kustannetaan osin valmennusryhmien toimintaa ja samalla pääset osalliseksi seuran toimintakäsikirjassa mainituista eduista (leiritykset, kilpailumatkat, tulos-bonukset). Lisäksi jäsenmaksun maksamalla voit seuran jäsenenä olla mukana kehittämässä seuran toimintaa. Jos maksujen suhteen tarvitaan erityisjärjestelyitä, niin ota yhteyttä seuran puheenjohtajaan.

Huom. olemme tulevana kautena mukana Suomen Urheiluliiton valtakunnallisessa seurakehitysohjelmassa "Varaslähtö Tulevaisuuteen" neljän muun seuran kanssa. Kehitysohjelman läpivientiin tarvitaan kaikkien mielipiteitä, kehitysideoita ja osallistumista keskusteluihin. Tästä lisää tietoa myöhemmin.

Mahdolliset toiminnan tukimaksut ja stipendit ovat myös tervetulleita Tampereen Urheilijat - 38 Tuki ryn kautta.