Tärkeitä asioita ja päivämääriä kalentereihin loka-marraskuulle

17.10.2016

Urheilijan vuosikalenterissa edetään peruskuntokautta pitkin metsäpolkuja ja Pyynikin rinteitä tähdäten tulevaan halli- ja kesäkauteen 2016-2017.

Seuratoimintaan liittyen laittakaapa seuraavat tärkeät päivämäärät kalenteriin sekä asiat mietintämyssyyn.

-25.10 mennnessä allekirjoittaneelle tai Matti Kinnariselle hyväksyttäväksi mahdolliset uupuvat laskutukset kaudelta 2015-2016 tilikauden loppuunsaattamiseksi

- PÄÄTTÄJÄISET 20.11. Ohjelmassa palkitsemisia, seuran jäsenten /ryhmien esityksiä ja kahvit lopuksi. Tarkempi ohjelma lähempänä ko. ajankohtaa.

-Seuran vuosikokous kahvin kera tiistaina 29.11 Ratinassa. Kokouksessa käydään läpi meille kaikille yhteisiä ja seuran toiminalle tärkeitä asioita. Tulemalla mukaan kokoukseen kuulolle ja keskustelemaan asioista olet kehittämässä seuramme toimintaa. Olemalla mukana seuran varainkeruussa, talkoo- ja kisatoiminnassa voit kerätä seuran ohjesäännön mukaisia etuja. Lisäksi nimetyt vastuuhenkilöt ovat oikeutettuja lisäetuihin seuran kaiken ikäisten urheilijoiden eteen tehdystä talkootunneista kauden aikana. Kaikille seuran jäsenille ja vapaaehtoisille löytyy sopivaa puuhaa taas uuden kauden aikana. Virallinen kutsu ja ohjelma lähempänä ko. ajankohtaa.

Kaikista em. asioista saa lisätietoa seuratoimihenkilöiltä mukaan lukien allekirjoittaneelta.

Hyvää syyskauden jatkoa!

Jukka, TU-38 pj