TU-38 voittoisa HämSYn kovassa seuraliigassa kaudella 2016!

17.10.2016

Kuluvana kautena kisattiin ensimmäistä kertaa HämSYn seuraliiga = seurojen välinen pistekilpailu, jossa tavoitteena on ollut urheilijamäärien ja samalla kisojen laadun kasvattaminen pm-/am-kilpailuissa.

Seuraliigassa on huomioitu kaikkien yli 15-vuotiaiden ja N/M-sarjojen osallistumiset pm-/am-kilpailuissa sekä 14...15-vuotiaiden osallistuminen oman ikäluokkansa pm-kilpailuihin.

TU-38 on palkittavista* HämSYn seuroista ykkönen! Lopulliset ja täydelliset tulokset löytyvät HämSYn sivuilta oheisen linkin takaa.

HämSYn seuraliigan tulokset

Tämä on todella huippusaavutus valtakunnallisestikin kovassa HämSYn piirissä. Tästä riemukkaasta tuloksesta kiitokset kaikille urheilijoille, valmentajille ja myös huoltajille. Tähän tulokseen on tarvittua tosiaan kaikkien panosta ja mukanaoloa kesän kisoissa. Treeneissä vuodatettu hiki sekä säännöllinen ja pitkäjänteinen työ tuottaa tulosta. Ja käsittääkseni hauskaakin on ollut. Tästä on hyvä tsempata eteenpäin.

Palkintona tästä suorituksesta saamme kohtuu merkittävällä summalla (seuran budjetissa) koulutussetelejä, jotka on tarkoitus käyttää seuraväen eritasoiseen valmennuskoulutukseen ja myös nyt alkavaan seurakoulutusohjelmaan. Valmennuspäällikkö ja nuorisovalmennuspäällikkö sekä seuran johtokunta koordinoivat näiden seteleiden käyttöä. Koulutuksista kiinnostuneille lisätietoa aiheesta kyseisiltä tahoilta.

Onnittelut ja aplodit meille kaikille!

*Kaupungin isoin naapuriseuramme kilpailee valtakunnan seuraliigan palkinnoista, joten rakas kumppanimme ei saa piiriltä rahallista palkintoa.