Aikuisurheilu

Tampereen Urheilijat -38 on ollut ja haluaa olla mukana myös aikuisurheilun monella saralla. Aikuisurheilujaoston toiminnassa ovat mukana sekä kunto- ja myös kilpailullisempikin urheilu.

Pääpaino on ollut yleisurheilun puolella, jossa kevään huipputapahtumassa Pyynikki-Juoksussa on mukana yleisen sarjan lisäksi "veteraani-sarjat". Seuran järjestämissä heittokisoissa myös veteraanisarjalaiset ovat päässeet mukaan kisaamaan. Ajoittain seuramme juoksijat ovat olleet mukana myös SAULin (ent Veteraani Urheiluliiton) kisoissa. Lisäksi olemme olleet aktiivisesti avustamassa myös Tampereella järjestetyissa (Kunto-Pirkat) SAULin halli- ja kesä SM-kisoissa.

Aikuisurheilujaoston nykyinen puheenjohtaja on Esa Kokkonen (050 516 9111).

Ota rohkeasti yhteyttä, niin kehitellään ja järjestetään yhdessä kunto- ja/tai kilpailullista toimintaa hyödyntäen seuramme tarjoamaa lajiosaamista ja myös muita liikkumiseen liittyviä mahdollisuuksia.

Hitaasti mutta varmasti...