Nyt alkaa Kesäkisat! Ylermin (la 06.05) ja Helmin (su 07.05) heitot sekä Nuorison Kirmaisut (su 28.05)

4.5.2017

Läpi "tuulen ja tuiskun" saatiin 45. Pyynikki-Juoksu hienosti maaliin. Nyt on viimein kesäkisojen aika!

Tulevana viikonloppuna aloitetaan heittokisoilla eli lauantaina 06.05 Ylermin Heitoissa Pirkkahallin Heittopuistossa lajeina ovat kiekko ja moukari. Sunnuntaina 07.05 Hervannan Keskusurheilukentällä saavat kyytiä kuula ja keihäs.

Kuun lopulla 28.05 siirrytään kisaamaan Ratinan Stadionille Nuorison Kirmaisuihin.

Näissä seuran omissa kisoissa seuramme jäsenille ei ole osanottomaksua. Ilmoittautua kisoihin voi www.kilpailukalenteri.fi kautta tai sitten valmennusryhmän vetäjille.

Kaikki urheilijat rohkeasti avamaan kesäkautta näihin kisoihin. Samoin kutsutaan seuraväkeä, vanhempia, huoltajia ja asiasta kiinnostuneita toimitsijoiksi näihin kisoihin. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita ja opastusta kaikkiin tehtäviin saa kisapaikalla lajijohtajalta ja/tai kilpailunjohtajalta. Myös toimitsijatehtäviin toivotaan ennakkoilmoittautumista valmennusryhmänvetäjille tai seuran toimistoon toimisto.tu38@gmail.com .