Ajankohtaista: Kesäkauden aloitustilaisuus ti 23.05 ja Nuorison Kirmaisut Ratinassa sunnuntaina 28.05

21.5.2017

Muistathan kesäkauden 2017 aloitustilaisuuden joka järjestetään ti 23.5. kello 17.30 Ratinan kahviossa harjoitusten aikana. Tilaisuudessa tarjoilua tiedon- ja vähän norminälkäänkin. Kaikki kuulolle.

Nuorison Kirmaisut kisataan tänä vuonnan Ratinan Stadionilla tulevana sunnuntaina 28.05. Lajiohjelmassa mukana juoksu- hyppy ja heittolajeja. Kisathan ovat seuramme jäsenille ilmaiset. Ilmoittautumiset suoraan www.kilpailukalenteri.fi  kautta torstaihin 25.05 mennessä tai sitten valmennusryhmien vetäjille. Lopullinen kisa-aikataulu päivitetään ennakkoilmoittautumisen päätyttyä torstaina.

Myös vapaaehtoisia toimitsijatehtäviin pyydetään ilmoittautumaan torstaihin 28.05 mennessä seuran toimiston sähköpostiin toimisto.tu38@gmail.com . Laita viestiin oletko käytettävissä ja halutessasi ilmaise, jos haluat tiettyyn lajiryhmään (juoksut, hypyt, heitot) toimitsijaksi.

Kevätkisaterveisin,

Jukka