Heinäkuun alun urheilukisoja seurakisoista, seura-cup'iin, SM viesteihin ja pm-kisoihin

2.7.2017

Kelit valihtelevat, mutta urheilukesä on parhaimmillaan. Urheilukesästä riittää osansa urheilijoille , kannustajille ja toimitsijoitakin tarvitaan.

Nyt maanantaina 03.07 nuorimmille on tarjolla Silja Line-Seurakisa, jossa lajeina ovat 400m juoksu ja pituushyppy.

Tiistaina 04.07 kisataan Lempäälässä Hakkarin kentällä Seura-Cupin 1. osaottelussa. Tuohon seuraotteluun meiltä onkin jo nimettu seuran edustusjoukkue. Tuossa kisassa meillä on toimitsijavastuulla T/P11 pituushyppy 18:00 / 19:15 johon toivotaan 4...5 toimitsijaa paikalla olevista vanhemmista. Tulkaa nykäisemään hihasta / laittakaa viestiä allekirjoittaneelle (Jukka), jos voitte toimia toimitsijana jommassakummassa tai molemmissa kisassa.

Viikonloppuna 08...09.07 kisataan Ratinassa SM-viestit jossa meiltä on mukana useampikin joukkue tavoittelemassa pistesijoja ja miksei joku joukkue jopa pääsyä mitalikantaan. Kannattaa tulla ehdottomasti paikalle mukaan tutustumaan kisatunnelmaan ja kannustamaan joukkueita parhaimpiin suoritukseensa.

Jos liikutte lauantaina 08.07 Ratinan suunnalla käykää myös tutustumassa seuramme ja yleisurheilun esittelypisteeseen Ratinassan niemessä Generation Games-tapahtuman tiimoilta klo 11:00...16:00.

HämSYn N/M-sarjojen pm-kisat kisataan Ratinassa seuramme järjestämänä perjantaina 14.07. Näissä kisoissa tarvitaan osallistuvien urheilijoiden lisäksi kaikki apuvoimat toimitsijatehtäviin (~30 hlöä)  juoksuihin, hyppyihin ja heittoihin. Kaikenlaisia helpohkoja hommia apukäsille (mittoihin, lanoihin aitojen / esteiden siirtoon), silmille ja korville on tarjolla.

Kesäisin Urheiluterveisin,

Jukka, TU-38pj