Kisakausi pakettiin TU-38 Seuran Avoimet Mestaruusheittojen myötä. Tervetuloa kauden päättäjäisiin sunnuntaina 08.10

1.10.2017

Lauantain T15 Moukarin reipas mitalikolmikko
Lauantain P15 Moukarin mitalikolmikko

TU-38 kisakausi saatiin pakettiin nyt viikonloppuna jolloin kilpailtiin Seuran Avoimet Mestaruusheitot. Lauantaina kiekko ja moukari saivat Pirkkahallin Heittopuistossa kyytiä aamusta alkaen aina iltahämärään saakka. Viimeinen palkintojenjako tehtiinkin salamavalojen välkkeessä. Sunnuntaina Hervannan Keskusurheilukentän ilmatilassa lensi kuulaa ja keihästä. Tulokset kisoista löytyvät oheisten linkkien takaa.

-Lauantai: Kiekko ja Moukari

-Sunnuntai: Kuula ja keihäs

Tulevana sunnuntaina 08.10 on aika luoda katsaus kuluneeseen kauteen. Tähän tilaisuuteen koko seuraväki on kutsuttu mukaan. Käykäähän ilmoittautumassa mukaan yhteiseen juhlaan oheisen linkin takaa.