Hallikauden ensimmäisen TU-38 seiväskilpailun tulokset

29.12.2014

Vauhdittomien Hyppyjen seuranmestaruuskilpailujen jälkeen järjestettiin viime sunnuntaina seiväskisat, joka keräsi mukavasti osanottajia Tamperetta laajemmaltakin alueelta. Kilpailussa nähtiin hienoja hyppyjä 120 ja 430 cm väliltä. Tunnelmaa nosti mukavasti kun suorituksia palkittiin kanssakilpailijoiden ja yleisön kannustuksin. Kilpailun tulokset ja muutama kisakuva löytyvät oheisen linkin takaa.

Seiväshypyn hallikilpailut 28.12.2014

Seuraavat seuran järjestämät seiväskisat ovat 24.01 ja 16.02. Toivottavasti seuraaviin kisoihin saadaan myös omasta seurasta hyppääjäkokelaita tutustumaan tähän hienoon  ja monipuoliseen lajiin. Seuralta löytyy omia seipäitä Pirkkahallilta lajin kokeilemiseen ja valmentajia, jotka pystyvät perehdyttämään lajin perusasioihin. Kunhan ensin muutaman kerran ensin kokeilee, niin kynnys kisaamiseen ei ole kovin korkea (näissä kisoissa aloituskorkeus oli 120 cm).