TU-38 järjestää: Nuorison Kirmaisut sunnuntaina 24.05

17.5.2015

Vihdoinkin pitkän talvikauden ja kevään maastoverryttelyjen jälkeen päästään kirmaamaan urheilukentälle kesäkautta avaamaan. TU-38 omat Nuorison Kirmaisut-kisat järjestetään tulevana sunnuntaina 24.05 klo 13:00 alkaen Hervannan Keskusurheilukentällä.

Tarjolla on kaikenikäisille juoksuja, hyppyjä ja heittoja. Nyt on hyvä mahdollisuus ottaa kisatuntumaa tutulla kentällä ja tutussa porukassa. Seuran omat kisathan ovat ilmaiset seuran jäsenille. Ilmoittautukaa kisaan suoraan www.kilpailukalenteri.fi kautta torstaihin 21.05 mennessä tai sitten valmennusryhmien vetäjien kautta. Alustava aikataulu löytyy kilpailukalenteri.fi'stä.

Kisassa on laaja lajivalikoima eli kisan jouhean läpiviennin varmistamiseksi tarvitaan toimitsija-apuja juoksuihin, hyppyihin ja heittoihin. Kaikille löytyy sopiva tehtävä. Ja tässä yhteydessä vielä kertaalleen kaikille Pyynikkijuoksussa mukana olleille, pienille ja suuremmille talkoolaisille Suuri Kiitos! Saatiin tämä juoksun merkkitapahtuma vedettyä taas kertaalleen hienosti läpi. Ilmoittakaapa valmennusryhmien vetäjille tai laittakaa tulemaan viestiä allekirjoittaneelle jos olette käytettävissä tulevan sunnuntain toimitsijatehtävissä.

Kirmaisuihin,

Jukka, pj