17v HämSYn pm-kisat ja 19v Lounaisen alueen aluemestaruuskisat ti-ke 4-5.08 Kangasalan Kyötikkälässä

30.7.2015

17v. pm-kisat ja 19v. aluemestaruuskisat ti-ke 4-5.08 järjestetään tänä vuonna Kangasalan Kyötikkälän Urheilukeskuksessa.

Seura toivoo mahdollisimman monen nuoren N/M-sarjalaisen lähtevän rohkeasti mukaan näihin piirinmestaruus ja aluemestaruus kisoihin. Lajiohjelmassa on tarjolla täysi lajikattaus josta voi valita kisaillalle useammankin lajin.

Huom. Viimeinen ilmoittautumispäivä kisoihin on nyt tulevana lauantaina 01.08. Seura ilmoittaa ja kustantaa ne ilmoittautumiset jotka on tehty Mika Pellolle lauantai-iltaan 01.08 iltaan klo 21:00 mennessä.

Tuon ajankohdan jälkeen ilmoittautuminen tulee tehdä ja kustantaa itse www.kilpailukalenteri.fi ohjeiden mukaan. Myös mahdollinen jälki-ilmoittautuminen täytyy tehdä ja kustantaa itse.

Kisaterveisin,

Jukka, pj