Kesäkauden viimeiset kisat viikonloppuna la-su ja yhteistapahtuma Ahvenisjärvellä maanantaina 28.09

21.9.2015

Tiistaina 22.09.2015 järjestetään tulevan yleisurheilukauden 2015-2016 avaustapahtuma Ratinassa, jonne kaikki yleisurheilijat, yleisurheilusta kiinnostuneet, urheilijoiden vanhemmat ja kannustajat ovat tervetulleita kuulemaan ja keskustelmaan tulevan kauden suunnitelmista ja tapahtumista.

Kuluvalla kaudella (syykuun loppuun) on vielä kaksi merkkitapahtumaa jäljellä eli viikonloppuna La-Su 26...27.09.2015 kisataan kaksipäiväiset Seuran Avoimet Heittokilpailut. Lauantaina heitetään kiekkoa ja moukaria Pirkkahallin heittopuistossa ja Sunnuntaina kisataan kuulantyönnössä ja keihäänheitossa Hervannan Keskusurheilukentällä. Kaikki urheilijat vielä kerran kokeilemaan ennätyksiä heittolajeissa. Toimitsijaksi jompaankumpaan tai molempiinkin päiviin voi ilmoittautua valmennsuryhmien vetäjille tai allekirjoittaneelle.

Kenttäkausi huipennetaan maanantaina 28.09 kaikkien valmennusryhmien yhteiseen Ahvenisjärvi-cup / Kunniakerrostapahtumaan.
-klo 17:00 Ahvenisjärvi Cup (ajanotolla)
-Noin klo 17:15 Kunniakierroshölkkä (1 Ahvenisjärvikierros = 2 ratakierrosta)

Urheilijoiden lisäksi kaikki vanhemmat, kannustajat ja yhteistyökumppanit ovat lämpimästi tervetulleita mukaan kiertämään ~tunniksi Ahvenisjärveä kävellen, hölkäten, juosten, keppikävellen. Ei osallistumismaksua. Tarjolla lenkkitunnelmointia, mehua / kisamakkaraa.

Seuramme osallistuu Kunniakierros-tapahtumaan, jolla kerätään varoja SUL:n nuorten ja lasten yleisurheilutoimintaan. Liitteen mallinmukaiseen kaavakkeeseen voi kerätä urheilijalle ja miksei itsellekin tukimaksuja (kertamaksu, kierrosmaksu) hyvään tarkoitukseen sukulaisilta, tutuilta taikka muuten vaan kylänmiehiltä. Kunniakierros-kaavakkeita saatavilla kuluvalla viikolla harjoitusten yhteydessä (ma, to), kauden avaustapahtumassa (ti) ja myös viikonlopun kisoissa (la, su).

Tapahtumaterveisin,

Jukka, pj