Sunnuntaina 29.05 Nuorison Kirmaisut Hervannassa

25.5.2016

Tulevana sunnuntaina 29.05 klo 12:00 kisataan perinteiset TU-38n Nuorison Kirmaisut Hervannan Keskusurheilukentällä. Omat kisamme ovat seuramme jäsenille ilmaiset. Hienosti urheilijat ovatkin olleet jo liikkeella ja ilmoittautuneet wwww.kilpailukalenteri.fi kautta kisoihin. Ennakkoilmoittautuminen päättyy torstai-iltana. Ennakkoilmoittautuminen on suotavaa helpottamaan kisa-aikataulun tekoa, mutta jälki-ilmoittautumisiakin otetaan vastaan sunnuntaina vielä tuntia ennen ko. lajin alkua.

Samoin kuin rohkaisemme urheilijoita mukaan kisoihin, niin kutsumme myös vanhempia, mummuja, vaareja, siskoja, veljiä, kylän miehiä ja naisia sekä muuten vain yleisurheilusta kiinnostuneita mukaan toimitsijaksi näihin kisoihin. Koulutusta ja tutkintoja ei välttämättä tarvita. Halu olla mukana tekemässä hyvää nuorisokisatapahtumaa riittää. Laittakaapa viestiä valmennusryhmien vetäjille tai allekirjoittaneelle jos vain pääsette toimitsija-avuksi johonkin lajiin tai miksei koko ~4 tunnin kisa-ajaksi. Kaikenlaisia helppoja hommia löytyy mukavaksi sunnuntaipuuhaksi.

Ja jos toimitsijakoulutus kiinnostaa niin seuraavan kerran pyritään järjestämään toimitsija/tuomarikurssi elokuussa. Laitan tietoa tästä lähempänä ko. ajankohtaa.

Kisaterveisin,
Jukka, TU-38pj