Ajankohtaisia kesäkisoja - kaikki mukaan kisaamaan ja kannustamaan

1.7.2016

Upea urheilukesä on täydessä vauhdissa. Nyt on tulossa muutama pm-kisa joihin kutsutaan TU-38 urheilijoita rohkeasti mukaan edustamaan seuraa ja kokeilemaan rajojaan.

Ensi viikolla kisataan sisulisäikäisten pm-moniottelut. Jokainen joka suorittaa läpi moniottelun on kesäjätskinsä ansainnut!

Tiistaina 05.07 kisataaan Toijalassa T/P9, T10 3- ottelut ja samassa paikassa T/P14 5-ottelut. Naapurikylässä Viialassa samana päivänä kisataan T/P12 ja T/P 13 4-ottelut. Seuraavana päivänä kisataan Toijalassa P10, T/P11 3-ottelut ja T/P15 5-ottelut. Huom. Ilmoittautuminen näihin päättyy sunnuntaina 03.07.

Toinen tärkeä lähiajan pm-kisa on torstaina 14.07, jolloin TU-38 järjestää pm-rata- ja sisulisäkävelyt Hervannan Keskusurheilukentällä. Seurallamme on pm-kävelykisajärjestämisen lisäksi tässä lajissa myös tuloksellisesti menestyksekkäät perinteet aina SM-tasolla asti.

Lisätietoa em. kisoista valmennusryhmien vetäjiltä ja/tai www.kilpailukalenteri.fi.

Oman liikkumisen lomaan muistakaa katsoa nyt viikonloppuna TV-lähetykset (suorana tai Yle Areenasta) SM-viesteistä jossa TU-38lla on useampikin viestijoukkue kisaamassa Helsingin Eläintarhankentällä piste- ja jopa palkintosijoistakin. Tiukkoja tilanteita ja sydämentykytyksiä odotettavissa koko viikonlopun ajan.

Hyvää ja osallistuvaa urheilukesän jatkoa,

Jukka, TU-38 pj
(050-317 4381)

PS. Älkääkä unohtako kesän lajikarnevaaleja, jotka ovat jo heittolajien osalta alkaneet. Laukkasen Riku kävi pokkaamassa hopeasijan M17 moukarinheitossa Kaustisella lähennelleen jo ikäluokkansa EM-kisarajaa (67,00 m) tuloksellaan 65,25.