pm rata- ja sisulisäkävelyjen (14.07.2016) tulokset ja mitalikuvia

15.7.2016

pm rata- ja sisulisäkävelyt kisattiin torstaina 14.07.2016 Hervannan keskusurheilukentällä. Kisat soljuivat leppoisasti pilvipoutaisessa säässä. Osallistujia oli noin kuutisenkymmentä.

Ja kiitokset vielä kertaalleen naapuriseuroille Ikurin Vireelle, Leki YUlle, VehUlle, NokUlle tuomariavusta. Päätuomarina toimi monissa kansainvälisissäkin kisoissa tuomaritehtävissä toiminut Lahtisen Kari.

Järjestävälle seuralle pm-mitalit toivat Samuel Ruohonen (P9 600m kultaa), Kritte Koskenniemi (P10 1000m hopeaa), Silja Hyvönen (T12 2000m hopeaa) ja Maija Marttila (N19 5000m kultaa). Itseasiassa kaikki seuramme jäsenet ketkä ennakkoluulottomasti radalle uskaltautuivat pääsivät mitalikantaan kiinni. Kun seurasin menneellä viikolla "normitreenejä" ja siellä harjoitettuja kävelyvetoja, silmään sattui useampikin nuori urheilija jotka olisivat voineet rohkaistua mukaan näihin kisoihin. Ensi kerralla sitten.

Seuraavan kerran kävelykisaan on mahdollisuus lähiseuduilla 21.07 Leki YUn viikkokisoissa Hakkarissa, 9.8 Vattenfall 2. osakilpailu ja myöhemmin syksyllä 18.09 am- maantiekävelyissä Ratinassa jonka yhteydessä on maantiekisa myös sisulisäikäisille.

Ratakävelyjen tulokset ja muutama kuvakin löytyvät tämän linkin takaa.