Seuran Avoimet Mestaruusheitot 01...02.10.2016 - tulokset

2.10.2016

Lauantaina oli poutaa, mutta viileää ja tuulista.
Sunnuntaista ei syyskeli voi parantua: tuulettomassa säässä, lähes pilvettomällä taivaalla syysauringon rinnalla näkyi vain kuulia ja keihäitä

Näiden Seuran Avoimien Mestaruusheittokisojen myötä saatiin kesäkausi 2016 pakettiin. Lauantaina poutainen, mutta viileä ja tuulinen keli ei hyydyttänyt heittäjiä eikä pitkän päivän puurtaneita toimitsijoita Pirkkahallin heittopuistossa vaan nähtiin hienot kiekko- ja moukarikisat. Sunnuntaina erinomaisen aurinkoinen ja tyyni syyskeli suorastaan helli keihäänheittäjiä ja kuulantyöntäjiä Hervannan Keskusurheilukentällä antaen upean päätöksen kesän kisoille.

Näkipä sunnuntaina auringonvalon N65 sarjan keihään (500 g) suomenennätys Riitta Rajamäen, VirtU toimesta.

Kisan täydelliset tulokset (ja muutaman valokuvan) löydat Tilastopajan lisäksi oheisen linkin takaa.