Kunniakierros 2016 keräys syyskuun aikana ja kuntotapahtuma Ahvenisjärvellä 26.09.

7.9.2016

Pienempien Kunniakierroslaisten lähtötunnelmia 2015
Vähän isommat lähdössä liikkeelle.
Pienet ja suuremmat lenkkeilijät yhdessä

TU-38 Kunniakierros-keräys järjestetään kuluvan syyskuun aikana. Keräyskaavakkeet tulevat jakoon ensiviikon (vko 37) aikana harjoitusten yhteydessä. Kysy lisää valmennusryhmien vetäjiltä ja/tai allekirjoittaneelta. Seuramme Kunniakierros-tapahtuma järjestetään viime vuoden tapaan viimeisen Ahvenisjärvi-Cupin yhteydessä joka tänä vuonna on maanantaina 26.09, klo 17:00 alkaen. Tästä tulee tarkempi kutsu ja aikataulu lähempänä ko ajankohtaa.

Kunniakierros on Suomen Urheiluliiton ja sen jäsenseurojen yhteinen varainkeruukampanja, jonka urheiluseurat organisoivat paikallisesti. Kunniakierrosperinne on jatkunut jo yli 34 vuotta ja seurat ovat keränneet varoja toimintaansa reilut 30 miljoonaa euroa. Kampanjan tuotto käytetään yleisurheilutyöhön seuroissa, piireissä ja SUL:ssa.

Huom1. Keräystuloksesta riippuen seuralle palautuu vähintäinkin 55% keräystuotosta!

Kunniakierroksen ideana on haastaa seuraväki keräämään tukijoita yrityksiltä tai yksityishenkilöiltä. Keräys huipentuu seuran yhteiseen kunniakierrostapahtumaan (meillä 26.09). Keräys tapahtuu keräyslomakkeilla. Minimi tukisumma on 15 euroa (käteismaksuja ei saa kerätä). Luvatuista tukisummista lähetetään laskut sähköpostitse tai paperipostina kunniakierrostapahtuman jälkeen.

Huom2. Aiemman päätöksen mukaisesti seura maksaa niiden lasten tai vanhempien leirintämaksuista kaudella 2016-2017 vähintään sen osuuden, joka vastaa neljäsosaa heidän vuonna 2016 keväällä  keräämistään vuosijulkaisun mainostuloista, kunniakierrostuotoista tai muista vastaavista varojenkeruutalkoista (kuten inventaarioista) keräämästään osuudesta, ellei sitä ole jo käytetty aiempiin leirityksiin.

Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita kunniakierrostapahtumaamme, jossa kuntoillaan 60 minuuttia hyvässä hengessä ikään tai kuntoon katsomatta. Kun saat haastettua jonkun tukijan mukaan niin voit kutsua hänet mukaan Kunniakierrostapahtumaamme liikkumaan hyvässä seurassa (ja eväitä syömään). Samalla hän tapaa seuramme nuoria urheilijoita, joihin kerätty tuki kohdistuu.

Kunniakierrosterveisin,

Jukka, TU-38 pj