Tapahtumaan mukaan!

Juoksun tänä vuonna 50 vuotisen historian aikana moni yritys on ollut yhteistyökumppanina tekemässä Pyynikki-juoksua monella eri tavalla. Yhteistyökumppanit näkyvät kisapaikalla tuottein, tuotepalkinnoin, julistein ja myös läsnäolollaan kisatapahtuman aikana. Lisäksi moni yhteistyökumppani on löytänyt tiensä vuosijulkaisuumme.

Järjestämiemme tapahtumien tuotot käytetään seuramme urheilijoiden urheiluvarusteisiin, urheilupaikkamaksuihin, leirimaksuihin, valmentajapalkkioihin sekä kisajärjestelyihin- ja matkoihin.

Jos haluatte oman toimintanne kehittämisen ohella lisäksi olla kehittämässä nuorten urheilutoimintaa, ottakaapa yhteyttä seuramme toimistolle 040-938 3842 (toimisto.tu38@gmail.com), niin katsotaan sopiva yhteistyömuoto.

Kaikki kommentit ja ehdotukset tapahtuman sekä yhteistyömuotojen kehittämisestä ovat tervetulleita.