TU-38 mukana PuistoFiestassa

18.8.2017

Mukana PuistoFiestassa Pasi, Mia, Jukka ja Jari (ja kameran takana Pete).

Sunnuntaina 13.08 TU-38 oli mukana muiden Tampereen seudun yhdistysten ja seurojen kanssa Hämeenpuistossa järjestetyssä PuistoFiestassa esittelemässä toimintaansa. Tämä oli hyvää jatkoa heinäkuun alun Generation Games-tapahtumalle jossa myöskin olimme mukana yleisurheilua edustamassa.

Tapahtuma oli jälleen kerran onnistunut. Päivän aikana oli ilo kertoa seuramme toiminnasta ja yleisurheiluharrastuksen monipuolisuudesta liikunnallisten taitojen kehittäjänä kaiken ikäisillä harrastajilla lapsista aikuisurheilijoihin. Esittelypisteemme yhteyteen pystytetyllä juoksuradalla useampi lapsi ja nuori pääsi kokeilemaan pikapyrähdystä aidoilla ja/tai ilman. Ajanotto tapahtui sähköisesti ajanottokennoilla. Eikä haitannut, jos vaikka hieman horjahtikin. Puiston savinurmi otti aamuyön sateen jälkeen pehmeästi vastaan... :)

Lasten ja nuorten treeniryhmien lisäksi meillä on useampia kilpaurheiluun vakavmmin satsaavia kansallisella tasolla kilpailevia urheilijoita. Käytyjen keskustelujen pohjalta aikuistreeniryhmän toimintaa kannattaa kesäryhmätoiminnan lisäksi laajentaa talvikaudelle. Edelleen moni muun lajin harrastaja (mm. jääkiekko, jalkapallo) on saanut lisäpotkua liikkumiseensa yleisurheilun kautta aina kansainväliselle tasolle saakka.

Viedään kaikki monipuolisen liikunnan, yleisurheilun ja TU-38 viestiä eteenpäin!