Sunnuntaina 03.09.2017 Hervannan XXV Juhlakisat ja HämSYn pm-10 000m

28.8.2017

Tulevana sunnuntaina 03.09.2017 seuramme järjestää jo 25. kerran Hervannan Juhlakisat Hervannan Keskusurheilukentällä. Kisan yhteydessä juostaan myös HämSYn pm 10 000m (alkaen klo 12:00). Lajiohjelmassa on juoksuja, hyppyjä ja heittoja T/P7 sarjasta (ilmoittautuminen kisapaikalla) nuorten sarjoihin ja aina yleiseen N/M sarjoihin (ilmoittautuminen www.kilpailukalenteri.fi kautta). Kisat ovat urheilijoillemme ilmaiset.

Lajiohjelma on laaja ja toimitsijoiksi tarvitaan kaikki mahdolliset apukädet, silmät ja korvat. Kaikenkaikkiaan sunnuntaina tarvitaan kolmisenkymmentä henkilöä (kirjureiksi, mittaukseen, lanaan/lapioon, välinepalautuksen, ...). Aikaisempaa kokemusta toimitsijatehtävistä ei tarvita. Kaikille löytyy kyllä sopiva tehtävä eli ilmoittaudu rohkeasti mahdollisimman aikaisin alkaneen viikon aikana valmennusryhmien vetäjille, seuran toimiston sähköpostiin tai allekirjoittaneelle. Opastus tehtäviin paikanpäällä. Lyhyemmästäkin toimitsijajaksosta on apua.

Kisojen alustava aikataulu löytyy kilpailukalenterista ja sitä päivitetään ennakkoilmoittautumisajan päätyttyä (torstaina 31.08).

Kisaterveisin,

Jukka, TU-38 pj

PS. Tiistaina 05.09 olemme mukana (järj. YU-8) Ratinassa järjestettävissä Tampereen Mestaruuskisoissa joihin urhelijoiden ja toimitsijoiden sopii myös tulla mukaan.