TU-38 Kunniakierros-keräys ja -tapahtuma Ahvenisjärvellä maanantaina 25.09

28.8.2017

TU-38 Kunniakierros- ja koko seuran yhteisliikuntatapahtuma järjestetään maanantaina 25.09 Hervannan Ahvenisjärven maastossa.

TU-38 kerää varoja nuorisourheilutoiminnan tukemiseen ympäri vuoden järjestämällä kilpailu- ja liikunnallisia TYKY-tapahtumia. Keväisin Pyynikki-Juoksun yhteydessä julkaistava vuosijulkaisu on merkittävä yhteistyö- ja varainhankintaponnistus.

SUL:in jäsenseurojensa kanssa organisoima Kunniakierros-tapahtuma omaa myös hyvän kehityspotentiaalin työkaluna seuramme varainhankinnassa. Riippuen keräyssummasta vähintään 55% jää seuramme käyttöön. Lähtötaso seurassamme on viime vuodet ollut matala, mutta pari viimeistä vuotta olemme olleet nousulinjalla. Toivottavasti saamme tänäkin vuonna saman linjan jatkumaan.

Keräys toteutetaan seurassamme syyskuun aikana ja huipentuu Ahvenisjärven yhteisliikuntatapahtumaan. Harjoitusten yhteydessä on syyskussa saatavilla keräyskaavakkeita, joihin voi kysellä tukimaksuja / sponsorointeja sukulaisilta, tutuilta, kylänmiehiltä, yhteisöiltä tai jopa yrityksiltä oman toimintaympäristön mukaan. Kaikki pienetkin purot lasketaan yhteen.

Lisätietoa keräyksestä Kunniakierros-sivuilta ja seuran toimihenkilöiltä. http://www.yleisurheilu.fi/kunniakierros/kunniakierros-jo-36-kerran

Kunniakierros-terveisin,

Jukka, TU-38 pj