Kaikille avoimet Nuorten sisuleirit jatkuvat lauantaina 20.1. Ilmoittaudu mukaan!

11.1.2018

Kaikille seuroille avoin Yleisurheilijoiden Sisuleiri järjestetään seuraavan kerran lauantaina 20.1.2018 Pirkkahallissa kello 10-16.

Leirille voivat osallistua noin 10-14 -vuotiaat (synt. 2003-2008) urheilijat. Ei tulosrajoja. Mukaan pääsevät kaikki halukkaat seuroissa yleisurheilulajeja harjoittelevat nuoret.

Hallissa pidettävät leirit kestävät yhden päivän, jonka aikana tehdään kaksi harjoitusta aamu- ja iltapäivällä ja välissä on osanottomaksuun sisältyvä ruokailu. Ohjelmassa on monipuolista, pääasiassa lajiharjoittelua eri lajeissa (pikajuoksu, aitajuoksu, hypyt, heitot). Harjoittelu on pääosin iän mukaisissa ryhmissä eri valmentajien johdolla.

Leireille tarvitaan mukaan urheiluvarusteet.

Seuramme osallistuu Sisuleirien järjestelyihin ja yhden leiripäivän erikoishinta on TU-38:n urheilijoilta 15 euroa (norm 25€) sisältäen valmennuksen lisäksi myös ruokailun ja hallimaksun. Leirimaksu seuralta tai urheilijan maksaessa kerätään leirin aikana.

Aiemmin mukana olleiden ilmoittautuminen leirille tai poissa olosta keskiviikkoon 17.1.2018 mennessä.

Uudetkin voivat ilmoittautua (Urheilijan nimi, puhelin, sähköpostisoite, syntymäaika, seura, ja valmentajan tai ohjaajan nimi ja sähköpostiosoite).

Nämä tiedot lähetetään sähköpostilla: panusiltanen@hotmail.com tai puhelimella: 0400-648 547.

Tiedustelut: Panu Siltanen puh. 0400-648 547

Tammikuun jälkeen on tällä hallikaudella vielä yksi leiripäivä 24.3.2018.

Tervetuloa leireille!