Helmikuun TU-38 hallikisoja kisaajille ja toimitsijoille

1.2.2018

Yleisurheilun hallikausi on täydessä vauhdissa ja myös TU-38 kisat jatkuvat. Nyt lauantaina 03.02 kisataan Halliseiväskisat Pirkkahallissa, johon ehtii vielä mukaan jälki-ilmoittautumisen kautta. Vaikka itse tällä kertaa ei hyppäisikään, niin kannattaa tulla paikalle seuraamaan kisoja ja kannustamaan hyppääjiä. Kisassa on mukana miesten puolella maamme kärkihyppääjät. Samalla voi käydä vaikka tsekkaamassa Asta-Messut.

Seuraavana lauantaina 10.02 alkaen 12:30 järjestetään Pirkanmaan Avoimet 17-19-22v Hallikisat. Tuohon tapahtumaan toivotaan kaikki seuramme ko. ikäluokan urheilijat mukaan ja myös hieman nuoremmista ikäsarjoista voi tulla hakemaan omia ennätyksiä hyvässä seurassa. Ja kyllä, Lontoon M400m aj. Maailmanmestari Karsten Warholm Norjasta tulee yrittämään M22 sarjassa 300m aj. maailmanennätyksen rikkomista. Eli nähtävää ja kannustettavaa riittää.

Sitä seuraavana viikonloppuna la...su 17...18.02 KuntoPirkat järjestävät SAULin (aikuisurheiluliitto) SM-hallit Pirkkahallissa. Tässä kisassa olemme luvanneet hoitaa heittolajien (kuula / 2 suorituspaikkaa, painonheitto / 1 suorituspaikka) toimitsijatehtävät.

Näihin molempiin kisoihin 10.02 ja 17...18.02 tarvitaan vapaaehtoisia toimitsijatehtäviin peräkkäisinä viikonloppuina. Ennakkoilmoittautuminen 06.02 menessä joko seuran toimiston sähköpostiin, valmennusryhmien vetäjille tai allekirjoittaneelle. Pirkanmaankisoihin tarvitaan ~25...30 hlöä ja SAULin SM-kisoihin ~18 hlöä molempina päivinä la...su. Kaikille löytyy erilaisia tehtäviä lähettihommista mittaukseen, lanaamiseen, välineen palauttamiseen jne... Opastus tehtäviin paikanpäällä.

Ja näiden tapahtumien välissä on hyvä käydä itsekin ulkona liikkumassa ja jos aikaa jää muulta puuhastelulta, niin voi seurata vaikka Pyeongchangin Talviolympialaisia.

Jukka, TU-38 pj