Vihdoinkin: kesän kisa- ja toimitsijakausi alkaa!

5.5.2018

Kesä on yleisurheilijan parasta aikaa ja vihdoin pääsemme kunnolla kiinni ulkotoimintaan. Elina laittoikin jo ilmoittautumiskutsua sisulisämaastoihin 10.05. Tämä maastokisa sopii hyvin näin alkukesän peruskuntolenkiksi ja pohjustamaan seuraavaa viikonloppua.

Seuramme 80v juhlavuoden tapahtumiin kuuluvana "Superviikonloppuna" 19...20.05. järjestämme lauantaina 19.05 Nuorison Kirmaisut yu-kisat Ratinassa ja samassa paikassa seuraavana päivänä sunnuntaina 20.05 jo 46. kerran Kansainvälisen Pyynikki-Juoksun. Urheilijat voivat ilmoittautua mukaan kisoihin kilpailukalenterin tai sitten valmennusryhmien vetäjien kautta.

Toimitsijakutsu lähetetään seuraväelle vielä uudemman kerran lähempänä kisoja myös spostitse. Lauantaina tarvitsemme ~25 toimitsijaa kenttälajeihin (kuula, pallo, hypyt), juoksuihin (sileät, aidat) ja kisatoimistoon aikavälillä ~11:00...16:00 (kisat / lajit alkavat klo 12:00). Kisan päätteeksi valmistelemme paikat valmiiksi Pyynikki-Juoksua varten. Sunnuntaiksi kutsummekin kaikkia vapaaehtoisia mukaan erilaisiin helppoihin tehtäviin toimistoon, maalialueelle, juottopaikoille, reittiohjaajiksi ja ratamestarin rakennusryhmään aikavälillä ~08:00...14:00 (Turre-juoksu alkaa klo 10:00 ja Pyynikki-Juoksu klo 11:00).

Pyynikki-Juoksun jälkeen voi unohtaa kiireen ja käydä halutessaan talkoosaunassa stadionin rannassa juhlajuoksuun varatuissa saunalautoissa (miehet / naiset erikseen, kts juoksun nettisivut). Toimitsijaksi voi ilmoittautua jo nyt, joko seuran sähköpostiin ja valmennusryhmien vetäjille

Tervetuloa mukaan kisoihin, urheilijat ja toimitsijat!