Kaikki mukaan seuracup matkalle Forssaan 26.6. - yhteiskuljetus

10.6.2018

SULin organisoima valtakunnallinen seuracup kisasarja alkaa taas. HämSY:n piirikisa kisataan kahdessa vaiheessa. Ensimmäinen kisa käydään Forssassa tiistaina 26.6. , johon olemme kokoamassa nyt joukkuetta. Toinen kisa käydään Nokialla 5.8. Seuracup huipentuu Suomi-Ruotsi ottelun yhteydessä käytävään finaalikisaan lauantaina 1.9. Meillä on kunnia vastata Kilo-sarjan finaalin järjestämisestä Hervannan keskusurheilukentällä. Tällöin on jaossa kaikille urheilijoille ja toimitsijoille pääsyliput lauantaina Ratinaan maaottelua katsomaan.

Forssaan lähdetään yhdessä seuran kustantamalla bussikuljetuksella. Reissuun sisältyy myös eväspussi. Myös vanhempia/huoltajia mahtuu bussiin mukaan -kysy paikkoja. Joukkueemme tulee ilmoittaa järjestäjälle 22.6. mennessä. Tämän takia on tärkeää että kaikki ilmoittavat viimeistään torstai 21.6. mennessä pääsettekö vai oletteko estyneet lähtemään mukaan tälle urheilulliselle kesäretkelle.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot Elina Saari 040-5445338 / saari.elina@gmail.com tai harjoitusten yhteydessä.