Vielä ehtii ilmoittautumaan torstain 29.11 palkitsemis-vuosikokoukseen seuran toimitalolla Sarvijaakonkatu 32ssa!

25.11.2018

Torstaina 29.11 alkaen klo 18:00 järjestetään seuran palkitsemis-vuosikokous Sarvijaakonkatu 32ssa. Sisääntulo tilaisuuteen Sarvijaakonkadun puolelta. Talon edessä ei ole tietyömaasta johtuen parkkipaikkoja, mutta kannattaa hyödyntää alueen muita parkkipaikkoja, jotka ovat tyypillisesti 2h kiekkopaikkoja.
Tilaisuudessa palkitaan SM-menestyjien (halli- & ulkokisat, yksilö ja joukkuekisat) lisäksi sisulisäpisteissä 10 eniten pisteitä kerännyttä urheilijaa. Lisäksi palkitaan eri ikäluokissa 3 kesäkauden aikana eniten tulospisteitä heittolajeissa (kuula, kiekko, keihäs, moukari) ja myös 4-lajin (juoksut, hypyt, heitot) keränneitä urheilijoita. Edelleen palkitaan vuoden tennispelaaja ja kestävyysurheilija. Kaikenkaikkiaan kolmisenkymmentä tunnustuspalkintoa on jaossa.
Muistathan ilmoittautua mukaan tilaisuuteen, jotta saadaan varattua tarjoilut osallistujamäärän mukaan. Ilmoittautuminen mielellään maanantain 26.11 aikana seuran toimiston sähköpostiin (toimisto.tu38@gmail.com) tai valmennusryhmien vetäjille.

Terveisin,

Johtokunta