Halliseiväskisat lauantaina 29.12 ja Vauhdittomat Hypyt-kisa sunnuntaina 30.12

27.12.2018

Nyt viikonloppuna Uutta Vuotta odotellessa on tarjolla kahdelle päivälle mukavaa kinkunsulatuspuuhaa sekä urheilijoille että toimitsijoille.

Lauantaina 29.12 kisataan Pirkkahallin A-hallissa avoin Halliseiväskisa alkaen klo 13:00 samanaikaisesti kahdella vierekkäisellä hyppypaikalla. Toisella hyppypaikalla aloituskorkeus on ihan niin alhaalla kun halutaan / on mahdollista ja toisella hyppypaikalla aloituskorkeus on korkeammalla. Tsekkaa tarkemmat ohjeet www.kilpailukalenteri.fi. Jälki-ilmoittautuminen kisaan viimeistään tunti ennen kisan alkua (~klo 12:00).

Sunnuntaina 30.12 järjestetään Pirkkahallin B-hallissa alkaen klo 11:00 seuran jäsenten vauhdittomien (korkeus, pituus ja kolmiloikka) kilpailut. Ilmoittautuminen kisaan paikan päällä klo 11:00 mennessä. Ilmoittautumisten jälkeen osallistujat jaetaan kolmeen ryhmään. Kukin ryhmä kiertää kaikki suorituspaikat läpi. Kaikki seuran urheilijat mukaan omia ennätyksiä tavoittelemaan!

Molempien kisojen toteutukseen tarvitaan tietty toimitsijoita rimaa nostamaan, mitan päähän ja kirjureiksi. Toimitsijailmoittautuminen molempiin tai jompaan kumpaan kisaan allekirjoittaneelle tekstarilla tai sähköpostilla mielellään perjantain 28.12 aikana. Lauantaina toimitsijat pyydetään paikalle klo 12:30 mennessä. Sunnuntaina on hyvä olla paikalla viimeistään 10:45.

Hallikisaterveisin,

Jukka