Ihan parasta hallikaudella: Pirkanmaan avoimet 17-19-22v kisat sunnuntaina 10.02

1.2.2019

Viikon päästä sunnuntaina kisataan seuramme hallikauden toinen päätapahtumamme eli Pirkanmaan avoimet 17-19-22v hallikisat. Hallijuoksut kisataan hiihtoloman päätteeksi sunnuntaina 03.03.

Pirkanmaan hallikisojen lajiohjelma ja alustava aikataulu löytyvät osoitteesta https://www.kilpailukalenteri.fi/?cs=16&nid=23314 .

Urheilijailmoittautuminen kisoihin mukaan kilpailukalenterin kautta.

Kisan toteutukseen tarvitsemme toimitsijoita eri lajipaikoille (hypyt, kuula, juoksut) ja kisatoimistoon ja muutama lähettikin olisi tarpeen. Kaikki mukaan, vanhemmat sekä nuoremmat sekä urheilijat jotka ette tässä kisassa kilpaile. Kaikille löytyy tehtävä. Aiempaa toimitsijakokemusta ei tarvita. Opastus tehtäviin tapahtuu kisapaikalla ennen kisan alkua.

Erinomaisen tärkeää järestelyiden kannalta on, että toimitsijaksi pääsevät ilmoittautuisitte mielellään keskiviikkoon 06.02 mennessä joko seuran toimistoon (toimisto.tu38@gmail.com), valmenusryhmien vetäjille tai suoraan allekirjoittaneelle (sposti ja tekstari). Ilmoittautumisen yhteydessä voi esittää toiveita lajiryhmän, tehtävän ja sen ajankohdan suhteen.

Kisaterveisin,

Jukka, TU-38pj & kisapäällikkö