Ulkokausi alkaa: Merjan & Tuuren heitot la..su 27..28.04 ja PJ2019 su 5.5!

20.4.2019

Kevät etenee ja sen myötä päästään vihdoinkin ulkotapahtumiimme. Ulkokauden avaa kaksipäiväiset heittokisat Pirkkahallin heittopuistossa la...su 27...28.04.

Seuraavana viikonloppuna su 5.5 juostaan Ratinan stadionin toimiessa kisakeskuksena kevään merkkitapahtumamme eli jo 47. kerran Pyynikki-juoksu alkaen klo 12:00. Huom. Lasten eli 12v ja alle Turre-juoksu juostaan alkaen klo 11:00. 13v ja vanhemmat voivat lähteä sprintti-pyynikin 5km lenkille.

Nämä molemmat tapahtumat ovat seuramme jäsenille maksuttomat. Helpoimmin ilmoittaudut näihin joko kilpailukalenterin kautta, ilmoittautumalla harjoitusryhmien vetäjille tai sitten lähettämällä spostia seuran toimistolle (toimisto.tu38@gmail.com). Mitä aikaisemmin ilmoittaudut, sitä parempi.

Molemmille viikonlopuille tarvitaan myös toimitsijoita. Merjan & Tuuren heitoissa tarvitaan lauantaina ( 1 lajipaikka samanaikaisesti) ~10 ja sunnuntaina ( kaksi lajipaikkaa samanaikaisesti) ~10...15 toimitsijaa per päivä (la & su) mittaajan, välineen palauttajan ja kirjurin selkeisiin tehtäviin. Tehtävänjakoa varten toimitsijailmoittautuminen joko seuran spostiin tai harjoitusryhmien vetäjille mielellään keskiviikkon 24.4 mennessä. Kerro samalla oletko käytettävissä koko päivän vai tietyn/tiettyjen kisojen aikana.

Pyynikki-juoksu 2019 tapahtumassa riippuen tehtävästä (esim. kisatoimisto, kioski, juotto, kenttäryhmä, liikenteenohjaus, palkintojenjako, eväidenjako, varustesäilytys) tehtävän ajankohta ja kesto vaihtelevat. Kun ilmoittaudut mukaan, niin kerro samalla jos haluat tiettyyn hommaan vai kaikkiko hommat käy. Ilmoittautumiset PJ2019 tapahtumaan mielellään viimeistään tiistaihin 30.4 mennessä. Halukkaille toimitsijoille järjestetään PJ2019 info-tilaisuus Ratinassa maanantaina 29.04 klo 18:00.

Tästä se ulkokausi lähtee!

Jukka, TU-38pj