Vielä tapahtuu: Seuran Avoimet Mestaruusheitot la-su 28 - 29.09 & Vuoreskieppi su 06.10

20.9.2019

Vielä on kaksi liikunnallista tapahtumaa tarjolla ennen syystaukoa.

Seuran avoimet mestaruusheitot järjestetään viikonloppuna 28-29.09. Lauantaina kisataan Pirkkahallin heittopuistossa (kiekko, moukari) ja sunnuntaina Hervannan Keskusurheilukentällä (kuula, keihäs). Urheilijat voivat ilmoittautua kilpailukalenteri.fi kautta ja toimitsijat harjoitusryhmien vetäjille tai seuran toimistolle.

Kesäkauden tapahtumamme päättää osana 50. juhlavuoden Pirkan Hölkkää sunnuntaina 6.10 klo 11:30 alkaen järjestettävä Vuoreskieppi (~16 km). Vuoreskiepin toteutus Pirkan Hölkän yhteydessä on seuramme vastuulla. Tähän toteutukseen tarvitsemme tuona sunnuntaina muutamaksi tunniksi ~ parikymmentä toimitsijaa (kisapäivän kisatsto ~4 hlöä, reitinohjaus ~16 hlöä ja maalialueelle ~4 hlöä). Ilmoittautuminen harjoitusryhmien vetäjille tai seuran toimistolle.

Lisätietoa em. tapahtumista seuran toimistolta.