Huhti- toukokuun kisoista ja harjoituksista

31.3.2020

Seuran johtokunta kokoontui alkuviikosta nettipalaverin, jossa käytiin läpi tämänhetkinen viranomaisohjeistus harrastustoimintaan liittyen ja vastaavasti sen vaikutukset lähiajan seuratoimintaan ja kisoihin.

Kisat:

• Päätettiin siirtää Markun ja Tertun heittokisat (25-26.4) myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan
  • Päätettiin siirtää 48. Pyynikki-juoksu (3.5) kesälle - alkusyksyyn

Uudet tapahtuma-ajankohdat päätetään ja ilmoitetaan viranomaisohjeistuksen sen mahdollistaessa.

Harjoituksissa edetään tähänmennessä määritettyjen lasten ja nuorten valmennusryhmien periaatteiden mukaan. Lähtökohtaisesti lasten (< 15v) ryhmäharjoituksia ei järjestetä niin kauan kuin koulut toimivat etäopetuksessa (~toukokuun puoliväliin). Lasten ja nuorten ryhmien valmentajat ovat yhteyksissä ja ohjeistavat ryhmänsä WhatsUp-viestein.

Johtokunta seuraa tilannetta ja kokoontuu tilanteen mahdollisesti muuttuessa tai viimeistään toukokuun puoliväliin mennessä päivittämään seuran omat ohjeistukset.

Tsemppiä kaikille ja jatketaan liikkumista!