YU-kesä pakettiin - Seuran Avoimet Mestaruusheitot la-su 19-20.9

11.9.2020

Yleisurheilukesä 2020 lähenee loppuaan. Viikonloppuna 19-20.9 järjestämme seuran avoimet mestaruusheitot. Tarjolla on kuulantyöntöä & keihäänheittoa Hervannan keskusurheilukentällä ja kiekko- & moukarikisaa Nokian Harjuniityn kentällä (Pirkkahallin heitopuisto ei vielä virallinen heittopaikka).

Kisat on jaettu kahdelle päivälle ja kahdelle eri kentälle jotta saamme väljyyttä sekä aikatauluun että suorituspaikoille. Nyt on hyvä tilaisuus kauden päätteeksi kokeilla rohkeasti vaikka kaikkia heittolajeja.

Urheilijat ilmoittautuvat kisaan kilpailukalenterin kautta. Kilpailukalenterista löytyy myös tarkempi päiväkohtainen aikataulu.

Toimitsijailmoittautumiset seuran toimistolle (toimisto.tu38@gmail.com, 040-938 3842) tai valmennusryhmien vetäjille. Hervantaan tarvitaan omat toimitsijaryhmät keihääseen ( ~5 hlöä) ja kuulaan (~5 hlöä). Nokialla päivästä tulee hieman pidempi kun käytössä on vain yksi suorituspaikka. Tästä syystä olisi hyvä saada Nokialle molempina päivinä hieman "ylimääräisiä toimitsijoita" jotta pystytään vuorottamaan toimitsijatehtäviä aamuvuoroon ( ~5 hlöä) ja iltapäivävuoroon ( ~5 hlöä).

Heittokisaterveisin,

Jukka