TU-38 ajankohtaista - Mestaruusheitot, Pirkan Hölkkä / Vuoreskieppi ja SuomiSport

16.9.2021

Kesäkausi 2021 alkaa olla lopuillaan, mutta vielä on kaksi kisatapahtumaa jäljellä.

La-Su 25-26.9 järjestämme Seuran avoimet mestaruusheitot. Nyt on hyvä kokeilla kauden päätteeksi vaikka kaikkia heittolajeja. Kuula - ja keihäskisat heitetään Hervannan keskusurheilukentällä ja kiekko- & moukarikisat kisataan Pirkkahallin heittopuistossa. Seurame urheilijat ilmoittautuvat kilpailukalenterin kautta maksuttomasti haluamiinsa lajeihin torstaihin 23.9 mennessä Toimitsijailmoittautumiset seuran toimistolle (toimisto.tu38@gmail.com, 040-938 3842) mahdollisimman pian, mutta mielellään myös torstaihin 23.9. mennessä.

Sunnuntaina 3.10 järjestetään Pirkan Hölkkä ja sen osana "puoli-Pirkka" eli Vuoreskieppi alkaen 11:30, jonka toteutus on seuramme vastuulla. Vastaamme Vuoreskiepin reitistä, kisa-aamun kisatoimistosta, juoksijoiden ohjaamisesta, maalialuesta ja kahdesta EA-pisteestä. Lyhyt (~11:30 - 12:30), mutta tärkeä tehtävä on juoksijoiden ohjaaminen NIrvan ja Vuoreksen alueen risteysalueilla. Nyt on kauden viimeinen mahdollisuus talkoilla seuratoiminnan merkeissa. Ilmoittautumiset Vuoreskieppi-talkoihin mahdollisimman pian, mutta viimeistään keskiviikkoon 29.9 mennessä Kaikki mukaan!

Viimeisenä asiana ennakkotieto SuomiSport-palvelun käyttöönotosta SULn seuroissa. Jatkossa jokainen täysi-ikäinen urheilija tai alaikäisen urheilijan huoltaja luo itselleen sporttitilin, jonka kautta voi maksaa seuran toimintaan liittyviä lisenssi- ja harjoitusmaksuja. Tästä tiedotetaan ja ohjeistetaan lähiaikoina tarkemmin.

Hyvää ja aktiivista loppukautta!

Jukka, TU-38pj