Suomisportista lisenssit, harjoitusryhmä- ja jäsenmaksut ma 1.11 alkaen

31.10.2021

Suomisport-seurapalvelun käyttöönotto seurassamme alkaa maanantaista 1.11.2021 alkaen. Jatkossa SULn yu-lisenssit ja myös urheilijoiden harjoitusryhmämaksut sekä normijäsenmaksut hoidetaan kyseisen seurapalvelun kautta.

Käyttöönoton mahdollistamiseksi jokaisen seuran täysi-ikäisen jäsen ja alaikäisen urheilijan vanhemman on hankittava maksuton suomisport-id.  Alaikäisen urheilijan vanhempi kirjaa oman jäsenyytensä alle nuoren urheilijan ja/tai seuran jäsenen.

Jotta päästään mahdollisimman sujuvasti käyttöönotossa alkuun, maanantaista 1.11 alkaen seura kutsuu täysi-ikäiset jäsenensä valittuihin jäsenryhmiin. Kutsu jäsenryhmiin tapahtuu ryhmittäin. Tavoitteena on, että kaikille nykyisille jäsenille ja urheilijoille kutsu lähtee alkavalla viikolla. Kannatusjäsenille, ainaisjäsenille ja kunniajäsenille tavoiteena on saada kutsu lähetettyä parin viikon sisään. Kun hyväksyt kutsun niin samalla luotua maksuton sportti-id.  Jos harrastat /lapsesi harrastaa muita urheilulajia, joissa Suomisport on ollut jo käytössä, niin sinulla todennäköisesti on jo sportti-id, johon kirjutumalla voit myös hyväksyä TU-38 kutsun.

Seuran nettisivujen etusivulta löytyy kirjalliset ohjeet sportti-id:n luomiseksi. Seurapalveluohjelma neuvoo myös hyvin selkeästi koko kirjautumisen prosessin läpi. Tarvittaessa voit lähettää  aiheeseen liittyviä kysymyksiä seuran toimistoon, josta Ari vastailee kysymyksiin saapumisjärjestyksessä.

Otetaan Suomisport porukalla haltuun!

Jukka,TU-38pj (050-317 4381)