Kauden päättäjäiset 2022

Torstaina 8.12. klo 18:00 alkaen järjestetään seuran palkitsemis-vuosikokoustilaisuus (palkintoja jaossa mm. sisulisäikäisille ja kauden SM-menestyjille) Ratinan Stadionin kahviossa. Tilaisuus aloitetaan palkitsemisilla. Palkitsemisten jälkeen tarjolla kahvi-/tee-/limsatarjoilu lisukkeineen. Tarjoiluiden jälkeen käydään läpi lakisääteiset vuosikokousasiat, jonka yhteydessä jaossa tietoa seuran toiminnasta kuluneena kautena 2021-2022 ja suunnitelmista tulevalle kaudelle 2022-2023.

Kaikki seuran jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita tähän tilaisuuteen!

Tarjoiluja varten pyydetään tilaisuuteen saapujia ilmoittautumaan maanantaina 5.12. mennessä alla olevalla lomakkeella. Ilmoitathan nimen perään mahdolliset erikoisruokavaliot.

Ilmoittaudu tapahtumaan täyttämällä oheinen lomake. Kirjoita kaikkien osallistuvien perheenjäsenten nimet.