Yhteistyökumppanit

Etuja Fenniasta yhteistyösopimuksella

TU-38 on neuvotellut vakuutusyhtiö Y-FENNIAN kanssa yhteistyösopimuksen, jonka mukaan seura saa myyntipalkkiota kaikista asiointinumerollamme Y-Fennian kanssa tehdyistä vakuutuksista, myös seuran sponsorointisopimukset ovat kiinni näistä vakuutuksista. Muista ilmoittaa asiointinumeromme 333105. Tällä rahalla seura pystyy jatkossakin osallistumaan nuorisourheilun kustannuksiin ja urheilukoulumaksut ym. kustannukset pysyvät alhaisina edelleenkin. Lapsia ja heidän vanhempiaan ei myöskään tarvitse rasittaa erilaisilla rahankeruutalkoilla (lehtisten jako, makkaran ym. myynti jne.).

Seura suositteleekin, että mahdollisimman moni neuvottelisi vakuutuksistaan jatkossa Y-Fennian kanssa. Y-Fennia pystyy omalta osaltaan tarjoamaan sinulle ja perheellesi kilpailukykyisen vakuutuskokonaisuuden.

Huom! Seuran jäsenille ei ole kotivakuutuksessa omavastuuosuutta, summan ylittäessä ~125e, mainitse tästä Fenniaan

PDF-tiedostofennia.pdf (306 kB)
Yhteydenottolomake - TU-38 Asioimisnumero: 33105